Mauliate – Dorman Manik ~ Kord Lagu Batak 366

Judul : Mauliate
Voc : Dorman Manik
Cipt :



Intro : G.. F.. C.. Am.. F.. G.. C..

                  F
Unang be tangisi au

    G              C
Unang be solsoli au

                    F
Unang be sai ingot

                       G
Holong hi tu ho hasian

               C
Dang boi be hasian..

Bridge:..

F                         G
Gabe holong si ingot on ma i

        C              Am
Memori indah au dohot ho

F                        G
Sada hata ingot on mu sian au..

Kord Lagu Batak 366 ~ trilalakord.blogspot.com

Reff:..

C
Ito..

                                F
Mauliate ma holong mi na tu au

                           Dm
Nang so mar rokkap hita da hasian

                                    G
Di tonga dalan ikkon sirang hita ito..

        C
Mauliate ma

                             F
Maafhon ma sude sala ku tu ho

                              Dm
Unang ma simpan di roham hasian

                              G
Lupa hon ma sude na i da ito

         C
Mauliate ma..

Music: Am.. F.. G.. C..

##


               F
Soada be holong hi

G               C
Nang hassit ni roha i

           F                   G
Au pe lupahon on hu ma sude na ito

     C
Lupahon ma..


Back to Bridge & Reff..

Musik: C.. Am.. F.. G.. A.. D..

Overtune: A



D
Ito..

                      G
Mauliate ma holong mi na tu au

                             Em
Nang so marokkap hita da hasian

                               A
Di tonga dalan ikkon sirang hita ito

F#m        D
Mauliate ma

                            G
Maafhon ma sude sala hu tu ho

                               Em
Unang ma simpan di roham hasian

                    A
Lupa hon ma sude na da ito

     D         Bm               G
Mauliate ma, Ho..o..uo.. Mauliate ma

      A              D
Ho..o..ho.. Mauliate ma...

 ~END~


Judul : Mauliate
Artis : Dorman Manik


Comments