Ella - Sepi Sekuntum Mawar Merah


Intro:
Em C B Em
Em C D G
Am B Em

Em D G
Berulang kali ku mencuba
Am Em B C B
Memujuk hati lupakan semua kenangan
Em D G
Namun Mimpi bertemu lagi
Am Em B C Em
Di saat engkau tiada disisi

Bridge:
D G
Ku berpegang pada janji
Am B
Tercipta antara kita dulu
D G
Hilangmu tiada berganti
Am B
Biarlah begini

Chorus:
Em C
Ku berlayar dilautan
B Em
Tidak betepian
C
Sesekali disedarkan
D G
Ombak yang mendatang
Am Em
Aku seperti hilang
B Em
Punca arah dan tujuan

Solo:
Em C D B

Em D G
Aku puisikan namamu
Am Em B Em
Bersama rindu didalam sendu

Melodi:
E A E A
Bm F#m E A

Overtune:
E A
Hilangmu tiada berganti
Bm C#
Biarlah begini

Chorus:
F#m D
Ku berlayar dilautan
C# F#m
Tidak betepian
D
Sesekali disedarkan
E A
Ombak yang mendatang
Bm F#m
Aku seperti hilang
C#
Punca arah dan....
F#m D
Ku berlayar dilautan
C# F#m
Tidak betepian
D
Sesekali disedarkan
E A
Ombak yang mendatang
Bm F#m
Aku seperti hilang
C# F#m D C#
Punca arah dan tujuan

F#m E A
Aku puisikan namamu
Bm F#m C# D
Bersama rindu didalam sendu

Outro:
D E C# F#m
E D E F#m

Comments